2016年6月20日 星期一

(拾肆)


我們都是以貌取人
今日一大早接左個新客,一望之下,系一個婆婆,已經全頭班白,但有趣的是婆婆頭上有彩虹色嘅挑染,我一望之下,心諗這些機會怎麼又是我的,
我:Rachel妳好,我係Nic,今日想整D咩?
婆婆:我想剪短少少
我:妳想trim少少還是剪短多少少
婆婆:大慨咁多啦(婆婆用手指示意剪寸半左右) ,剪少少好啦 (我諗佢應該系比我跳脱嘅外型嚇怕),我响英國有個髮型師剪開嘅,我十幾日後返去,我唔想俾佢知我响出面剪過.
我首先傷心一下何解又接到一個即使我剪到佢好感動都要下年再見嘅walkin,再黎r一下頭,點解婆婆偷剪都仲要顧佢本身英國髮型師個感受,但我冇問。
五分鐘左右已經完成整個初型,照一下俾佢睇,報以滿意笑容,話可以剪多少少(感覺得到佢戒心已放下),今次認真dd去精剪。
婆婆:都幾好睇wo,你做左幾奈
我:今年33,做左13年啦
婆婆:唔怪之得,初初仲以為你新做
我:我初初都以為妳好麻煩
我地:一陣笑聲

言談之間,婆婆透露原來佢系個畫家,咁岩返黎探親,唔知幾時再返黎,個彩虹色系佢話要咁整,仲同我分享佢岩岩染完好深,係fade out左先靚D,睇得出佢好高興。

創意可以令人保持年輕,婆婆灰色的髮絲上,加上色彩,充滿生命力 ,我都好高興今日認識到一位藝術家。

PS:我都唔知原來英國做畫家都仲揾到下食,今日香港如果我朋友職業系畫家我會替佢幾擔心。


部落格: https://www.spark-mall.com/magazine/editor/6c8349cc7260ae62e3b1396831a8398f

沒有留言:

張貼留言