2016年6月20日 星期一

(拾伍)




每隔一段時間,總會有人問我點解咁辛苦都要跑馬拉松,



老實,我諗原因都系因為都市人真係人人都好大壓力,有人選擇賭,有人選擇蒲,喪飲,以上我已經試過晒,所以選擇搵個一個人都做得到嘅運動姐.
每日收工都好迷惑,忙的話我会諗,做咁辛苦為乜?錢?如果為錢,我要咁多錢做乜?幾多先足夠?
唔忙仲驚,系咪我做左咁多年都仲未做得好?做左d新客唔滿意又唔出聲?無盡自我否定又開始。

跑步令番工混混噩噩嘅我放開晒呢d無謂問題,
由拉根開始,感受一下自己身體由上而下,又內到外,感覺自己心跳,感受空氣流動。由起步開始,因為不停思考令一點累都冇,專心感受自己活著。
跑步令我明白,錢再多又如何?人其實好脆弱,因為每一次跑都感覺到自己在老,無練習一排呃唔到人,準備好重要,太飽,太餓,睡眠不足,練習唔夠都無得死頂,最重要系心態,節奏同不停練習,其實同學造髮型係一樣。

又PS:俾個LIKE大叔攝位攝到我地好似識一樣





沒有留言:

張貼留言